Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Ένας πάνγευστος και τονωτικός χυμός λαχανικών για το συκώτι μας

Για το συκώτι μας-ένας πάνγευστος και τονωτικός χυμός λαχανικών
Το συκώτι μας είναι το μεγαλύτερο εσωτερικό όργανο του σώματος μας και μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες του είναι να βοηθήσει τις τοξίνες και όλες τις βλαβερές ουσίες να αποβληθούν από τον οργανισμό μας.
Το παράδοξο είναι,σε αντίθεση με τα άλλα όργανα του σώματός μας , όπως η καρδιά και οι πνεύμονες ,
ότι δεν μπορεί εύκολα να μετρηθεί η ομαλή λειτουργία του , και δεν μπορεί να μας ειδοποιήσει όταν χρειάζεται βοήθεια ,
όπως η καρδιά μας με τους χτύπους της ή οι πνεύμονές μας με το βήχα.
Αυτός είναι ένας από τους πολλούς λόγους που το συκώτι μας χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα,για να μπορεί να ευημερεί και να προστατεύει τον οργανισμό μας από προκλήσεις και δύσκολες καταστάσεις που αντιμετωπίζει – και πρέπει να υπερνικήσει....
read more:https://botanologia.gr/enas-pangeystos-kai-tonotikos-chymos-lachanikon-gia-to-sykoti-mas/

12 σχόλια:

  1. στους χυμούς πάντα ωμά...για αυτό τονίζω χωρίς φυτοφάρμακα,γιατί αν δεν είμαστε σίγουροι καλύτερα να μην τα βάλουμε καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας.
    Συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνετε, για την ενημέρωση που προσφέρετε.
    Σήμερα ανακάλυψα το ιστολόγιό σας τυχαία.
    Λόγω ενός γυναικολογικού προβλήματος που έχω αναζητούσα φυσικές λύσεις κι έτσι έπεσα επάνω σας.

    Έχω μια μεγάλη καθυστέρηση στην περίοδό μου, το έχω ξαναπάθει και ήταν πεσμένη μια ορμόνη η προγεστερόνη. Και τώρα έκανα πάλι εξετάσεις κι έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Όλες οι άλλες ορμόνες είναι σε κανονικές τιμές.

    Ο γιατρός λέει ότι δεν βρίσκομαι στην εμμηνόπαυση,είμαι ακόμη σε γόνιμη ηλικία και αυτό προκύπτει από τις ορμονικές εξετάσεις μου αλλά για να βοηθήσω τον οργανισμό να ανεβάσει τη συγκεκριμένη ορμόνη πρέπει να πάρω κάποια χάπια τα οποία την προηγούμενη φορά με βοήθησαν αλλά μου προκάλεσαν παρενέργειες.

    Έχω περάσει τα 45 και οι δύο αυτές μεγάλες καθυστερήσεις που είχα συνέβησαν μετά από περιόδους μεγάλου άγχους.
    Είμαι μεγάλη πια αλλά επειδή έχω μόνο ένα παιδί 18 ετών και επειδή τώρα "έστρωσε" η ζωή μου, φλερτάρω με την ιδέα μήπως μπορέσω και κάνω άλλο ένα παιδί, αν με αξιώσει ο Θεός, χωρίς τεχνητή γονιμοποίηση.

    Μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ πολύ;
    Να μου συστήσετε κάποιο βότανο που θα βοηθήσει να ανεβεί η προγεστερόνη μου, να ρυθμίσει την περίοδό μου και κάποιο άλλο να ενισχύσει τη γονιμότητά μου;

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Και πάλι συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σας.
    Αρχιπέλαγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπητή φίλη καλημέρα!!!!
    ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!
    ὀπως καταλαβαίνετε ιατρικές συμβουλές μέσα από ένα blog τουλάχιστον εγώ δεν θα μπορούσα να δώσω...ο χαρακτήρας του blog μου είναι ενημερωτικός και πληροφοριακός....στην περίπτωσή σας πάντα τον πρώτο λόγω έχει ο γιατρός σας που γνωρίζει το πρόβλημά μας αρκεί να του δώσει την πρέπουσα σημασία....βότανα που να βοηθούν σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν και είναι τα λεγόμενα φυτοοιστρογόνα....σε επόμενη ανάρτηση θα αναφερθώ σε αυτά....
    και πάλι την καλημέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πολύ.
    Θα περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ
    ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ .
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!!!
      χαίρομαι ιδιαίτερα που αυτά τα θέματα προκαλούν αυτό το ενδιαφέρον...
      χαίρομαι πάρα πολύ...
      την καλησπέρα μου!!!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ.ΚΟΥΡΑ ΤΙ ΣΗΜΕΝΙ ΠΑΝΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΚΟΤΙ.ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟ ΣΤΟ ΜΠΛΕΝΤΕΡ ΘΕΛΙ ΣΤΡΑΓΓΙΣΜΑ ΜΕΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο μπλέντερ θα γίνει σαν κρέμα και βέβαια ΔΕΝ το στραγγίζουμε ούτε το σουρώνουμε μπορούμε να το φάμε σαν κρέμα
      όταν λέω κούρα μιάς εβδομάδας εννοώ ότι μπορούμε να ασχοληθούμε με την διατροφή μας και να κάνουμε αποτοξίνωση
      την καλησπέρα μου!!!

      Διαγραφή
  7. Καθυστερημένη ερώτηση, αλλά το λεμόνι να υποθέσω ότι μπαίνει ολόκληρο, με την φλούδα και χωρίς τα κουκούτσια ή μόνον ο χυμός; Λένε ότι είναι πικρή η άσπρη σάρκα του λεμονιού και βεβαία αυτό μόνο του δεν θα ήταν πρόβλημα, οπότε η ερώτηση περιορίζεται στο αν βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Σοφία.
      Σωστή και καθόλου καθυστερημένη ερώτηση!!!
      Εδώ εννοούσα το χυμό από το ένα λεμόνι,υπάρχει λάθος διατύπωση από εμένα το οποίο και διορθώνω αμέσως.
      Την φλούδα από το λεμόνι όμως μπορούμε κάλλιστα να την προσθέσουμε στις σαλάτες μας διότι είναι πολύ-πολύ νόστιμη και άκρως θρεπτική π,χ όταν βάζουμε στο μπλέντερ ένα καρότο για να κάνουμε τη σαλάτα μας μπορούμε να βάλουμε και την λεμονόκουπα χωρίς τα κουκούτσια της...
      thalia

      Διαγραφή