Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου 2018

το φυλλικό οξύ,η βιταμίνη Β9,ο καλύτερος σύμμαχος για την καλή αρτηριακή πίεση

Μελέτη Αμερικανών επιστημόνων διαπίστωσε ότι το φυλλικό οξύ,η βιταμίνη Β9, είναι ο καλύτερος σύμμαχος του οργανισμού μας για την αρτηριακή πίεση, καθώς μπορεί να τη διατηρήσει σε φυσιολογικά επίπεδα.


Η έρευνα έγινε από τους επιστήμονες της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Χάρβαρντ σε συνεργασία με επιστήμονες του νοσοκομείου «Brigham and Women’s Hospital» στη Βοστόνη.

Πρόκειται για μια μεγάλης διάρκειας μελέτη (8 έτη), της οποίας τα αποτελέσματα έδειξαν καθαρά ότι η πρόσληψη υψηλών ποσοτήτων φυλλικού οξέος μπορεί να μειώσει την υψηλή πίεση.

Οι επιστήμονες ανέφεραν ακόμη ότι και άλλες έρευνες που έχουν εστιάσει στη συμβολή του φυλλικού οξέως στον οργανισμό, έχουν επίσης διαπιστώσει ότι η μακροχρόνια χορήγησή του μπορεί να συμβάλει και στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού και του παχέος εντέρου.

Παρατήρησαν μάλιστα ότι οι γυναίκες που θέλουν να κυοφορήσουν θα πρέπει να έχουν επάρκεια φυλλικού οξέος στον οργανισμό τους για να αποφευχθούν τυχόν συγγενείς ανωμαλίες στο έμβρυο, όπως η διασχιδής ράχη, οι δυσμορφίες του εγκεφάλου ή του κρανίου.
Για το λόγο αυτό, συμβουλεύουν τις μέλλουσες μαμάδες να έχουν μία ισορροπημένη διατροφή βασισμένη στη μεσογειακή ή -αν επιτρέπει ο γιατρός τους- να λαμβάνουν κάποιο συμπλήρωμα διατροφής φυλλικού οξέως.

Πού βρίσκουμε το φυλλικό οξύ

Εξηγώντας μας το πώς μπορεί κανείς να λάβει επαρκώς φυλλικό οξύ μέσω της διατροφής τους η γενική – οικογενειακή ιατρός Χριστίνα Ι. Μπουντούρη επισημαίνει ότι οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυλλικό οξύ είναι
τα σκούρα πράσινα λαχανικά, όπως είναι
το σπανάκι,
τα σπαράγγια,
το μαρούλι,
το μπρόκολο,
τα παντζάρια  και
τα μπιζέλια, ενώ
αρκετή ποσότητα έχει και το λάχανο και το καρότο.
Επίσης μεγάλη ποσότητα περιέχουν τα εσπεριδοειδή, όπως είναι
τα πορτοκάλια,
η παπάγια,
το γκρέιπφρουτ,
τα σταφύλια, αλλά και φρούτα όπως
η μπανάνα,
το πεπόνι,
το αβοκάντο και
οι φράουλες.

Γιατί είναι τόσο απαραίτητο το φυλλικό οξύ

Το φυλλικό οξύ, σύμφωνα με τη γιατρό, είναι απαραίτητο για να παράγει ο οργανισμός νέα κύτταρα στο σώμα, συμπεριλαμβανομένων των ερυθρών αιμοσφαιρίων.
Τόσο οι ενήλικες όσο και τα παιδιά χρειάζονται φυλλικό οξύ για να δημιουργήσουν φυσιολογικά ερυθρά αιμοσφαίρια και για να αποτρέψουν την εμφάνιση της αναιμίας.
Παράλληλα, είναι απαραίτητο για τον μεταβολισμό των πρωτεϊνών.
Tο φυλλικό οξύ, σε συνεργασία με τη βιταμίνη C και τη βιταμίνη Β12, βοηθούν τον οργανισμό να διασπά και να συνθέτει νέες πρωτεΐνες.
~~~~~~~~~~~~
πηγή του άρθρου:naftemporiki.gr
photo:google.gr
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
thalia:botanologia.blogspot.gr